widget

Sunday, February 21, 2010

Bolasepak : Kedah Oh Kedah..Awat Laa

Bahang Liga TM Piala FA baru masuk pusingan kedua. Malam Sabtu yang lalu, aku ke Stadium Darulaman untuk menyaksikan game Kedah vs Kelantan. Aku ngan anak aku Wan Amar Akram tumpang kawan aku orang Kelantan ( Lee Ukur ).
Sampai di stadium, aku dok ngan penyokong2 Kelantan. Depan aku nampak kelibat ayah Akmal Rizal ( Cikgu Rakhli dan keluarga)...Depa jd penyokong kuat Kelantan.


Di atas barisan atas, aku nampak kawan2 aku badrul dan bahaudin. Depa heran aku dok kat penyokong kelantan.


Keputusan malam tu seri 0-0. Entah apa punya jurulatih sampai tak tau nak isi pemain yang bagus2 sikit. Permainan Kedah memang tak stim ( tak sernok laa ). Pemanin2 kontrol bola pun tak reti. Tp nasib baik la..seri..


Malam tadi, pusingan kedua pula....ada live lagi Kedah lawan Kelantan. Aku tengok pun malu cara pemain2 kedah main....Tak dak style langsung.
Kawal bola harammm tak betoi. Sepak ikut dannn jer. Maluuu, aku maluu tgk cara depa main.
Tapi nasib baik laa..Kelantan ni balaqq kalau main ngan kedah, payah dia nak menang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...