widget

Thursday, July 7, 2011

Lelaki Thailand Kahwin 2 Kembar Sekaligus


Mr Wichai (Tao), 24 tahun,
 dari  Samut Songkram, 
kehidupan nya menjual 
barang-barang terpakai telah 
berkahwin dengan dua
 kembar gadis cantik,
 Ms Sirintara dan
 Ms Thipawan (22) 

sekaligus.


Mr Wichai, telah berkahwin dalam
 suatu upacara
 untuk 
pernikahan itu secara serentak. Mr Wichai 
mengatakan
 bahawa dia tidak melihat banyak masalah
 dalam 
melakukan

 tugas-tugas perkongsiannya dengan dua isteri.


Mr Wichai berkata bahawa dia telah berteman baik
 dengan 
gadis kembar tersebut sejak mereka masih 

kanak-kanak lagi.
‘Ketika saya dewasa, saya berjalan lmelalui rumah 
mereka 
setiap pagi dan cuba memutuskan untuk diri saya, 
mana
 yang paling saya sukai, tetapi ini mustahil – saya 
suka 
mereka berdua – dan saya tidak boleh menentukan
 salah

 satu dari mereka untuk hidup bersama.


Sampai pada satu hari ketika saya tidak boleh 
menahan lagi 
dan sedikit kecewa , akhirnya saya mengatakan 
kepada 
mereka,’ Saya cinta kamu berdua dan ingin
 berkahwin 

dengan kamu berdua”
Ternyata Mr Wichai yang beruntung, kedua 
gadis mengakui
 untuk bersumpah bersama dan ingin berkahwin 
dengan

 satu lelaki yang sama.


‘Awalnya tidaklah mudah, dengan gossip tetangga,
 tapi 
keluarga kembar memahami, dan mendukung 
sepenuhnya,

Mereka hanya mencintai seorang jejaka.


Mr Wichai hidup bersama dengan dua gadis 
kembar 
di rumah keluarganya setelah pernikahan, dan
 ibunya
 dengan bangga telah mempersiapkan dua 
buah kamar 

untuk yang mereka yang baru menikah.


Ketika ditanya tentang aturan tidurnya, Mr Wichai
 menjawab 

dengan sambil tersenyum.
‘Tentu saja tidak ada masalah! Selama tiga malam
 dalam 
seminggu, saya akan tidur dengan Thipawan
 dan tiga
 malam lagi dengan Sirintara. Dan setiap hari Sabtu, 
kita 
akan tidur bersama-sama ‘


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...