widget

Monday, August 29, 2011

Fredo @ Mohd Amani Abdullah



Mohd Amani Abdullah atau lebih dikenali sebagai Fredo dikatakan akan muncul dengan album terbarunya pada hujung 2011 ini.

"Album barunya itu akan memuatkan sebanyak 10 buah lagu termasuklah dua 'single' yang pernah dirakamkan pada tahun lalu iaitu Kasih Berubah (duet dengan Doul) dan Ratu Hatiku (nyanyian asal kumpulan Atomic Power).

"Tahun lalu, saya telah muncul dengan dua “single” lagu iaitu Kasih Berubah dan Ratu Hatiku. tetapi tahun ini saya mahu menerbitkan sendiri album baru saya sebagai tanda kemunculan baru.

"Konsep album pada kali ini lebih bercirikan dengan mainan alunan muzik seperti penyanyi antarabangsa, Santana dan saya harap ia dapat diterima ramai," ujarnya dipetik sebagai berkata.

"Saya juga memuatkan lagu-lagu lama yang pernah popular dahulu seperti Rinduku Meneruskan Percintaan, Balada Lagu Cinta dan Berumah Tangga dengan menggubahnya kepada susunan muzik yang baru.

"Sebenarnya album ini juga khas buat peminat-peminat saya yang masih lagi menyokong saya sehingga sekarang. Sebab itu saya menyanyikan semula lagu-lagu popular itu.

"Saya juga akan berduet dengan anak perempuan saya, Awin, yang berjudul Impianku dalam album tersebut," tambahnya.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...