Tuesday, May 3, 2011

Remaja Melayu Zaman Kini


ADOOOIIIII!!!!!SAKIT MATA AKU TENGOK VIDEO NI!!!!!!!!!
memang bodoh la...apa tak tau malu ke???!!!!!kau ingat ni kat U.S ke hapa!!!!
korang tengoklah perangai budak-budak ni...apa??!!! cinta sangatlah konon....dunia dah akhir zaman....tolong la buat perangai elok-elok....kalau aku jadi pak menteri,aku cari budak-budak ni pastu aku sumbat dalam penjara...!!!dahlah melayu,confirmlah Islam.....apa nak jadi lah Melayu sekarang.....
aku pun bukan baik sangat tapi takdelah sanggup nak buat camni...alaaaaa...loya pulak aku tengok budak perempuan ni.....!!Memalukan betul..!!

KORANG!!! BAGILAH CADANGAN APA NAK BUAT DENGAN ORANG-ORANG CAMNI!!!!
HAAAAAAAKKKKK   TUUUUUIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! 


WA BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA!!
SEBELUM TENGOK VIDEO DI BAWAH,SILA SEDIAKAN BEG PLASTIK,DIKHUATIRI ANDA MUNTAH!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...