widget

Tuesday, May 3, 2011

Suami Lumpuh Isteri Berseronok



ALOR SETAR: Seorang wanita berusia 46 tahun bertindak curang dengan bermalam bersama kekasihnya di sebuah motel di Jalan Kampung Perak, di sini, sedangkan suaminya yang lumpuh terlantar di rumah mereka di Guar Chempedak.
Bagaimanapun, dia dan teman lelakinya berusia 52 tahun yang juga suami orang itu tidak bernasib baik apabila ditahan sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) pada jam 2.10 pagi kelmarin.


Difahamkan, wanita terbabit yang bekerja sebagai pembantu kedai makan di Pulau Pinang sepatutnya pulang ke kampungnya di Guar Chempedak, dekat sini, sempena cuti umum Hari Pekerja kelmarin untuk melawat suaminya yang berusia 50-an serta enam anaknya yang berusia tujuh hingga 24 tahun, tetapi dia mengambil kesempatan untuk bertemu kekasihnya dengan bermalam di motel berkenaan.

Ketua Operasi Jaik, Mat Nasir Mat Dali berkata, ketika disoal siasat, wanita itu mendakwa dia menyewa bersama rakannya di Pulau Pinang dan memberi alasan pulang ke kampung di Guar Chempedak dengan menaiki bas untuk menghantar wang gaji kepada anaknya bagi menyara kehidupan mereka.




Difahamkan, suaminya lumpuh sejak empat tahun lalu selepas terjatuh dan kini dijaga oleh enam anak mereka, manakala anak sulungnya dikatakan bekerja sebagai pengawal keselamatan bersama dengan teman lelaki wanita itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...