entry ps ni jangan korang salah gunakan pulak ye .. ini khas ps share untuk dorang yang dah berkeluarga .. bukan ps suroh praktikkan kepade makwe korang .. so .. kalau korang salah gune kan ilmu ni .. insyaallah korang masok nerake jahannam ps doakan .. amin 

sekadar gambo hiasan belako







1. BIBIR
Anda haruslah mahir dalam memanipulasi kawasan bibirnya saat bercium, menjilat, menghisap dan menggigit. Pastikan anda memberikan ciuman yang hangat. Gunakan bibir, lidah dan gigi anda untuk bermain dengan bibir atas dan bawahnya. Dan berikan si dia ciuman yang penuh dengan nafsu.

2. VAGINA/CLITORIS
Vagina/Clitoris boleh dirangsang dengan lidah, jari tangan atau kedua-duanya sebelum melakukan tusukan. Sebahagian isteri lebih senang mengarahkan pasangannya pada bahagian yang secara spesifik dapat memberikan kenikmatan yang mereka sukai. Dan bila rintihan serta erangan mulai didengari, pastinya sidia betul-betul terangsang, bukan berpura-pura. Walaupun titik ghairah ini sangat sukar dijumpai, sebahagian isteri kadang-kadang dapat merasakannya. Sekali anda menjumpai titik ghairah ini, sedikit rangsangan saja sudah dapat memberikan kenikmatan dan sensasi yang sangat luar biasa.

3. PAYUDARA
Bahagian ini bukan sesuatu yang baru bagi semua suami. Payudara merupakan bahagian sexual isteri yang sangat sensitif untuk dirangsang, diraba, dan diramas. Selain itu, jilatan dan hisapan pada putingnya dapat memberikan rangsangan yang sungguh nikmat.

4. PERGELANGAN TANGAN
Mungkin perkara ini akan mengejutkan suami. Tapi sebenarnya si isteri sangat suka bila bahagian ini dipicit atau digigit perlahan oleh suami. Apabila anda sedang melakukan foreplay bersama si dia, mulakan dengan mencium dan meraba bahagian pergelangan tangannya untuk menguji sejauh mana isteri dapat menikmati rangsangan seperti ini.

5. KAKI
Ada sebahagian isteri suka apabila suami menyentuh, memicit, menjilat atau menghisap bahagian kaki mereka . Biasanya mereka suka apabila pasangannya menghabiskan waktu pada telapak kaki, jari kaki dan pergelangan kaki mereka.

6. TELINGA
Ramai isteri yang menyukai bila telinga mereka dijilat, cium atau gigit. Meskipun tiupan pada bahagian ini ala kadar shaaja, tapi perkara itu bukanlah yang paling mereka sukai. Selain kegiatan diatas, ada satu perkara yang boleh anda lakukan. Biasanya isteri paling suka bila pasangannya membisikkan ayat-ayat ajakan yang dapat merangsangnya.

7. TENGKUK
Dengan hembusan nafas saja akan membuat bulu roma isteri berdiri. Bayangkan reaksinya saat anda menggunakan lidah atau gigi anda untuk merangsangnya. Ini adalah bahagian yang bagus untuk memulakan hubungan intim. Gunakan jari tangan anda untuk menyelak rambutnya, lalu dekatkan bibir anda ke lehernya. Setelah itu gigitlah bahagian ini dengan mesra dan perlahan, maka ungkaplah perasaan dengan kata-kata yang menyenangkan.

8. PUNGGUNG
Saat anda ‘bermain’ dibahagian sekitar punggung, ada sebahagian isteri yang menyukainya. Selain itu, ada juga yang menyukai bila punggungnya ditepuk atau diramas oleh pasangannya. But there’s more….! Sebahagian isteri menyukai buffs licked, sucked bahkan penetrasi dengan menggunakan jari, Mr.P atau keduanya.

9. BELAKANG LUTUT
Pangkal saraf juga banyak terletak di belakanga lutut. Jika anda menjilat atau menggigit lebut bahagian ini, isteri boleh tersentak kenikmatan.

10. PAHA BAHAGIAN DALAM
Ia merupakan bahagian yang sangat sensitif bila disentuh, diraba apalagi jika dijilat. Bahagian belakang dan dalam paha terdapat sejumlah pangkal saraf. Tak hairanlah kalau isteri menjadi ghairah jika bahagian ini diraba. Tapi awas, jangan digigit.