widget

Saturday, March 5, 2011

Program PTC ( Pay To Click )


Apakah yang di maksudkan dengan PTC. Secara amnya PTC adalah Pay To Click, di mana anda akan di bayar dengan setiap klik yang anda lakukan. Nilai setiap klik bergantung kepada program yang anda sertai, kebiasaannya setiap klik bernilai 1sen(usd). Jika anda membawa rakan anda sertai program itu, anda turut di bayar sekiranya rakan anda klik iklan yg di berikan.
Apa yang anda perlu tahu disini adalah, di samping program yang ‘genuine’, ada juga program PTC ini adalah scam. Jadi anda perlulah berhati2. Anda boleh merujuk di sini(paid-to-click-scam-list) untuk menyemak program yang anda sertai ada scam atau pun tidak. Walaubagaimana pun anda boleh merujukdi sini (best-paidtoclick-sites) utk mengetahui program PTC yang genuine dan anda boleh sertai dengan hati yang senang.
Dengan program PTC ini, memang tidak menjamin pendapatan yang lumayan namun ianya sesuai utk menambah pendapatan secara sampingan. Setiap program PTC yang di tawarkan, ada yang berbayar untuk anda mendapat mendapat iklan yang byk setiap hari utk di klik.Jika anda rasa berbaloi, anda boleh sertai sebagai ahli berbayar dan program tersebut akan menawarkan lebih dr 30 iklan sehari utk anda klik. Terpulang kepada anda untk membuat pilihan. Saya sendiri pun daftar sebagai ahli biasa sahaja.
Sebagai ahli biasa, kebiasaannya program ini hanya menawarkan 4-6 iklan utk anda klik setiap hari. jika setiap klik yg anda lakukan bernilai 1sen. sehari anda cuma memperolehi 4- 6sen sahaja.. sikit sangat bukan?.Oleh kerana itu, anda di galakkan utk mendaftar sekurang2nya 5 programs PTC dan anda ajak rakan2 anda untuk sertai. Jadi nilai klik anda berganda setiap kali rakan anda mendaftar di bawah anda.
Jika sehari anda boleh menghasilkan USD1 sekali pun, utk sebulan anda telah mendapat USD30 secara percuma. Mudah untuk cari duit online!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...