widget

Monday, February 20, 2012

BlackBerry 9790 Yang Terbaik









MODEL terbaru telefon pintar BlackBerry Bold siri 9790 kini boleh diperoleh menerusi tawaran pakej istimewa Maxis pada harga serendah RM1,090.
Ia tersedia bersama langganan pelan Servis Internet BlackBerry (BIS) di semua Pusat Maxis dan rangkaian Stor Jualan Eksklusif Maxis.
Naib Presiden Peranti dan Inovasi Maxis, T. Kugan berkata, pihaknya sentiasa konsisten dalam menyediakan para pelanggan dengan pengalaman komunikasi terkini untuk masa depan.
''Kita telah melakukan banyak pelaburan bagi menyokong ekosistem komunikasi merangkumi pembangunan peranti, kadar pelan, liputan rangkaian dan perkhidmatan pelanggan.
''Menerusi pelan BIS ini, pelanggan Maxis bakal menikmati kelajuan dan liputan terbaik di peringkat optimum serta menyeluruh menggunakan peranti BlackBerry mereka,'' katanya.
BlackBerry Bold 9790 disempurnakan bersama kelebihan kuasa dan prestasi canggih selain dilengkapi reka bentuk kompak menggunakan material premium.
Dengan saiz yang lebar dan mudah dipegang, peranti tersebut selesa dipegang untuk dibawa ke mana-mana sahaja.
Kawalannya pula tersedia dalam dua cara iaitu melalui skrin sentuh responsif beresolusi tinggi serta papan kekunci bersama trek pad.
Bagi sistem operasi, model berkenaan dipacu oleh BlackBerry 7 dan pemproses 1 GHz dengan peningkatan fungsi pelayaran web, pencarian universal menggunakan suara, aplikasi mengedit dokumen, sokongan NFC dan pelbagai aplikasi personal.
Ia turut tersedia bersama kapasiti memori binaan dalam lapan gigabit (GB) yang mana ruang storannya yang boleh dipertingkatkan kepada 32GB menerusi sokongan kad memori.
Sesuatu yang menarik, gajet itu dilengkapi aplikasi realiti Wikitude yang membolehkan pengguna mencari kontak BlackBerry Messenger (BBM) terdekat dalam masa nyata seterusnya membaca komen mengenai tempat-tempat menarik berhampiran mereka.
Maklumat lanjut mengenai pakej BlackBerry Bold 9790 daripada Maxis ini boleh diperolehi daripada laman web www.maxis.com.my.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...