Thursday, February 9, 2012

Kisah Pemuda Yang Malang



 


Seorg anak muda duduk di sbuah bar.Dia menatap hampa pada gelas minumannya.Slpas 1 jam lamanya,dtg seorg gengster merebut gelas minuman org itu dgn kasar lalu segera meneguknya smpai abis.Tbe2 anak muda tu mnangis teresak2...


Gengster tu terkejut lalu menepuk bahunya & berkata "Hei,aku gurau je.Meh aku belikan air lain,aku tak suka tgk org yg manja mcm ni" Lalu anak muda tu menjawab...


"Bukan tu masalahnya,hari ni adalah hari pling malang buat aku.Pertama,aku baru je buatkan syarikat aku rugi 20 juta...bos aku marah & aku trus kne pecat.Kedua,masa nak balik...


kereta aku hilang kne curi.Aku repot polis tp dorang kata dorang tak boleh nak buat apa2.Ketiga,aku terpaksa balik naik teksi.Malangnya,dompet aku tertinggal dalam teksi tu.Keempat,masa aku bkak pintu rumah...aku nampak istri aku berlaku curang dgn kwan aku sndri & kat bar ni aku terfikir nak bunuh dri je tapi..... 


kau bru je minum gelas yg berisikan racun tu..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...